|
CEO

   
ARCHIEVE
CREDIT
© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
|
S E K O L A H

*pop* *pop* *pop*Ngee~ Ini merupakan entry Ijah yang ke-100 ! *smiling face*Haha.Lalalala.. :)) Okay, nak teruskan entry Ijah kali neyh. Sekolah? Ngee.. Ijah pernah buad entry kan pasal Ijah tak sekolah selama sebulan. I have a veru good news ! TOTALLY good news ! Ijah dah ada sekolah ! *smiling widely* How happy am I ! Next week Insyallah, Ijah dah boleh mula sekolah. Lega rasanya bila dah nak mula sekolah neyh setelah sebulan bercuti kan. Haha! So, new school. Mesti kawan baru kan. Hurmm.. Ijah neyh tak la peramah sangat. Kalau ada yang menyapa Ijah layan jer. Aha ! Wish me luck for my new school okay ~ ! *wink!* Oh ya,my sekolah baru is...
|
S E K O L A H

*pop* *pop* *pop*Ngee~ Ini merupakan entry Ijah yang ke-100 ! *smiling face*Haha.Lalalala.. :)) Okay, nak teruskan entry Ijah kali neyh. Sekolah? Ngee.. Ijah pernah buad entry kan pasal Ijah tak sekolah selama sebulan. I have a veru good news ! TOTALLY good news ! Ijah dah ada sekolah ! *smiling widely* How happy am I ! Next week Insyallah, Ijah dah boleh mula sekolah. Lega rasanya bila dah nak mula sekolah neyh setelah sebulan bercuti kan. Haha! So, new school. Mesti kawan baru kan. Hurmm.. Ijah neyh tak la peramah sangat. Kalau ada yang menyapa Ijah layan jer. Aha ! Wish me luck for my new school okay ~ ! *wink!* Oh ya,my sekolah baru is...
|
Webmistress

Greetings. I'm Ijah, the one who behind this blog. I blog for fun. I update rarely so don't get your hopes too high. Born on 24th June 1996 (yep, don't forget to wish me on my birthday).
Facts!
+ I share the same birth date with my sister
+ LOVE watching movie (except for horror movie)
+ Listen mostly to Korean songs and English songs but I do listen to others language songs (recommend me one!)
+ Watches Korean drama (Malay drama is a no-no, sorry !)
+ I love dancing (but I'm not a professional one)
|
Le' Tutorials Freebies Section
I do not own any of these
Kpop
Tutorial #1
Tutorial #2
Tutorial #3
Tutorial #4
Tutorial #5
TUTORIAL
TUTORIAL
TUTORIAL
|
Post a Comment